Sumar Executiv

În calitate de furnizor lider de produse promoționale și servicii de personalizare, noi, la WEDAS, lucrăm la sute de proiecte cu sute de parteneri în fiecare lună. În această poziție, monitorizarea și evaluarea opiniilor este o necesitate. Recent, am realizat un sondaj de satisfacție a clienților pentru a obține un feedback de la partenerii noștri. Rezultatele sondajului au fost majoritar pozitive, peste 90 de parteneri exprimându-și satisfacția ridicată față de serviciile noastre. Această confirmare întărește dedicarea noastră de a oferi soluții excepționale adaptate la nevoile și așteptările specifice ale partenerilor noștri.


Satisfacția excepțională a clienților

Sondajul nostru a relevat un consens remarcabil în rândul partenerilor noștri, 95% dintre aceștia exprimându-și o satisfacție ridicată față de serviciile noastre. Acest feedback extrem de pozitiv este o dovadă a angajamentului nostru de a oferi soluții excepționale care să îndeplinească cerințele clienților noștri și să le depășească așteptările.

Testimonial

Mai mult decât tranzacții: Esența calității excepționale a serviciilor 

Succesul nostru constă în angajamentul față de operațiuni și nu doar. Ne străduim ca fiecare colaborare să aibă și o amprentă personală. Fiecare comandă este gestionată cu grijă de un coleg dedicat din echipa de vânzări, asigurând nu doar o soluție, ci o experiență adaptată nevoilor unice a fiecărui client și proiect aparte. În următorul pas proiectele sunt predate echipei noastre de producție calificată unde viziunile clienților devin realitate. Rezultatele sondajului subliniază faptul că pentru WEDAS, calitatea excepțională a serviciilor este la fel de importantă ca realizarea unor conexiuni semnificative cu parteneri și clienți.


Demografia Partenerilor

Rezultatul studiului arată că majoritatea partenerilor care au completat sondajul, adică 64% sunt clienți finali, urmând de un segment semnificativ de 36% de revânzători în industria produselor promoționale. Această informație este important de inclus, deoarece oferă context pentru restul datelor. De exemplu, arată că WEDAS îndeplinește nevoile unei game variate de clienți, de la întreprinderi mici la corporații mari.

Tip client diagramm

Frecvența Comenzilor

Sondajul indică frecvența comenzilor plasate de către partenerii noștri. Conform răspunsurilor, 89% dintre partenerii noștri fac cel puțin o comandă anual, iar aproape jumătate dintre aceștia colaborează cu noi în fiecare lună. Procentul cumpărătorilor săptămânali ajunge la 11% din totalul colaboratorilor, ceea ce arată un nivel solid de încredere în munca noastră. O explicație posibilă pentru aceste date este faptul că suntem la curent cu tendințele segmentului și menținem un stoc extins al celor mai noi produse. Totodată, frecvența comenzilor sugerează faptul că WEDAS este un partener potrivit pentru orice buget și afacere. De asemenea, peste 90% dintre partenerii noștri sunt convinși că vor continua să colaboreze cu noi pe termen lung.

Frecventa comenzi probabilitatea de colaborare diagram


Cum au aflat despre noi?

Datorită eforturilor noastre de marketing, clienții noștri au mai multe căi de a intra în contact cu noi. Cea mai comună modalitate prin care partenerii noștri au aflat despre noi este prin recomandări (52%), urmată de Google (19%), târguri (12%), social media (5%) și diverse alte surse (12%). Această informație ne ajută să înțelegem cum ajungem în acest moment la potențiali clienți și care sunt canalele asupra cărora trebuie să ne concentrăm mai mult.

Source diagram

Domenii de îmbunătățire

"Singura persoană care nu face niciodată greșeli este persoana care nu face niciodată nimic". La WEDAS, apreciem transparența și feedback-ul constructiv. Partenerii noștri atenți la detalii ne-au oferit perspective valoroase, punctând zonele unde ne putem îmbunătăți serviciile. Unele dintre zonele evidențiate includ nevoia de a îmbunătăți timpul de reacție, rezolvarea dificultăților întâmpinate în timpul procesului de comandă (inclusiv probleme legate de motorul de căutare și comunicare), precum și îngrijorări legate de înlocuirea produselor posibil defecte sau cu personalizare imperfectă. Apreciem sinceritatea partenerilor noștri și că ne comunică deschis astfel de probleme. Suntem dedicați ca în viitor să abordăm aceste probleme cu proactivitate. Recunoaștem și nevoia de a îmbunătății comunicarea offline cu clienții care nu ne urmăresc online. Adițional, suntem în continuare dedicați să rezolvăm orice problemă care poate apărea pe parcursul sau după procesul de comandă. Testimonial

Concluzie

Acest sondaj a adus în prim-plan aspecte importante despre partenerii noștri de afaceri, evidențiind nu doar date statistice, ci și esența relațiilor pe care le-am construit de-a lungul anilor. Peste 90 de participanți, de la asistenți executivi până la directori creativi și-au împărtășit perspectivele, conturând o imagine complexă a clientelei. În ansamblu, rezultatele în foarte mare parte pozitive a sondajului demonstrează reputația puternică pe care WEDAS a construit printre parteneri. Suntem dedicați să continuăm să oferim servicii și soluții profesionale clienților și partenerilor, și vom continua să solicităm feedback pentru a ne asigura că îndeplinim nevoile acestora.

Recenzii

Părerea ta contează: Alătură-te conversației!

Dacă nu ești deja, atunci fă parte din acest dialog în curs. Perspectiva ta unică este piesa lipsă din puzzle-ul nostru al creșterii. Împărtășește-ți ideile completând sondajul aici. Călătoria noastră este împletită cu poveștile, provocările și triumfurile tale. Îți mulțumim că nu ești doar un client, ci un partener în căutarea noastră a excelenței. Apreciem contribuțiile tale și suntem convinși că împreună putem realiza un succes și mai mare.