1. Informații generale
S.C. Solutii In Afaceri WEDAS S.R.L. s-a înființat în 2003, activitatea principală reprezentând importul, producția și distribuția de materiale promoționale. WEDAS se identifică prin următoarele date: S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L., având sediul social pe Strada Nikola Tesla, nr 8., Cluj-Napoca, cod unic RO15746271, înregistrat la registrul comerțului cu J12/2576/2003.
Date companie
• Nume: S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L.
• Nr.Reg.Com: J12/2576/2003
• CIF/CUI: RO 15746271
• Cont: Banca Transilvania Cluj, RO29BTRL01301202960065XX
• Sediul social: Strada Nikola Tesla, nr 8., Cluj-Napoca 400285
• Telefon: +40 (0)264 432 332
2. Confidențialitate
Toate informațiile furnizate de către dumneavoastră sunt confidențiale și destinate exclusive utilizării de către S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L.;
Orice informație furnizată de dumneavoastră va fi considerată și va reprezenta consimțămantul dumneavoastră expres că datele dumneavoastră personale să fie folosite de către S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L. în conformitate cu următoarele scopuri: realizarea de comenzi on-line, respectiv facturarea produselor comandate.
Refuzul dumneavoastră de a comunica datele, determină imposibilitatea finalizării comenzilor. Informațiile înregistrate sunt destinate exclusiv utilizării de către S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L..
3. UTILIZAREA ADRESELOR DE EMAIL
Prin furnizarea adresei dvs. de email către WEDAS, sunteți de acord să primiți comunicări promoționale de la noi. Adresa dvs. de email va fi adăugată automat la lista noastră de newsletter.
Vă asigurăm că adresa dvs. de email va fi folosite exclusiv în scopuri promoționale legate de WEDAS. Dacă doriți să vă dezabonați din lista noastră de corespondență în orice moment, puteți face asta făcând clic pe link-ul "Dezabonare" din e-mailurile noastre sau contactându-ne prin email la marketing@wedas.ro.
Respectăm confidențialitatea dvs. și odată cu primirea solicitării dvs. de dezabonare, vom înceta imediat trimiterea mesajelor promoționale.
4. Modalitate de plată
Puteți să optați pentru una dintre următoarele modalități de plată:
- Numerar (la sediul firmei);
- Ordin de plată / Transfer Bancar
Persoanele fizice nu au posibilitatea de a efectua plăți în numerar, numai persoanele juridice.
5. Livrarea și transportul
Livrarea se poate face în funcție de modalitatea agreată prin intermediul site-ului completă sau parțială, în funcție de disponibilitatea stocului la momentul lansării comenzii. În urma lansării comenzii, se va stabili prin e-mail termenul de livrare, în funcție de stoc, de modalitatea de imprimare sau de transport.
Puteți să optați pentru una dintre următoarele modalități de transport:
- Ridicare de la Sediu
- Livrare prin Curier Rapid
S.C. Soluții În Afaceri Wedas S.R.L. își asumă responsabilitatea pentru produsele comandate până în momentul în care acestea sunt preluate de firma de curierat.
Odată ce comanda a fost preluată de curier, responsabilitatea pentru produsele livrate revine clientului.
Dacă produsele comandate de client nu se afla în stoc, acestea vor fi importate de către S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L., clientul urmând a fi informat, de asemenea, cu privire la acest aspect. În cazul în care este necesară personalizarea produselor, conform solicitarilor primite în acest sens din partea clientului, clientul va fi informat de către S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L. cu privire la livrarea produselor.
6. Prețuri
Prețul sau prețurile indicate în oferta vor fi în euro, fără TVA.
7. Cantitate minimă de produse comandate
Conform politicii comerciale a S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L., din motive de rentabilitate economică, nu vor fi acceptate decât acele comenzi care au ca obiect cumpararea unei cantități minime de produse (calculate în funcție de tipul de produse solicitate și de valoarea respectivelor produse).
Cantitățile minime sunt afișate în pagina de produs și diferă de la un produs la altul. Sunt acceptate comenzi în cazul în care sunt îndeplinite condițiile valorice și cantitative.
8. Reclamații
Clientul este obligat să inspecteze produsele sau să numească pe cineva să le inspecteze pentru a vedea dacă sunt sau nu defecte.
Orice defect trebuie adus la cunoștința furnizorului în scris, cât de curând posibil, dar în orice caz în decurs de 8 zile de la descoperirea defectului/lor. După expirarea acestui termen clientul este obligat să accepte (calitatea) produselor și să renunțe la drepturile și despagubirile disponibile lui prin lege și/sau contract și acest Termeni și Condiții Generale.
O reclamație, așa cum este definită în Paragraful precedent, nu suspenda obligația clientului de a efectua plată.
9. Drepturi de autor
Întregul conținut al site-ului, sunt proprietatea S.C. Solutii In Afaceri Wedas S.R.L. și a furnizorilor săi. Conținutul - logo-uri, poze și bannere, texte, informații și alte date – nu poate fi folosit, preluat sau copiat fără acordul scris al proprietarului.