Când te gândești să achiziționezi produse promoționale, îți propunem să răspunzi la următoarele întrebări:

  • Cui dorești să comunici?
  • Care este scopul comunicării?

Dacă e vorba de un mesaj intern pentru angajați care să sporească loialitatea față de organizație, poți merge pe diferite Slogane, mesaje amuzante, vorbe sau expresii des folosite la locul de muncă.
Pentru scopul acesta, de obicei recomandăm produsele promoționale din categoria Textilelor, unde poți alege dintre cele mai des întâlnite: Hanoracuri, tricouri sau geci.



Sau, poți merge pe diferite accesorii vestimentare, din nou, depinde și de mesajul ales. Aici îți putem recomanda fulare, cămăși, șepci.

În caz contrar, dacă comunicarea se dorește spre exterior, recomandăm produse promoționale care completează outfit-ul sau oferă o utilitate anume. Putem enumera hanoracul și la categoria asta, alături de rucsacuri și de șepci, dar nu numai!



Toate astea dacă produsele ajung la angajați, iar dacă vorbim de cadouri promoționale oferite partenerilor sau clienților, putem merge și în direcția de gadget-uri, instrumente de scris (pixuri, stilouri), căni sau sticle, chiar și termosuri.

Avem clienți cărora am personalizat chiar și umbrele pentru acest scop, dar dacă nu te-ai inspirat încă, poți citi articolele noastre “5 cadouri promoționale pe care le poți oferi oricui” sau “5 idei de cadouri de bun venit”.

Sau, ne poți contacta cu ideea ta aici și revenim noi cu idei pentru campania ta.