Tendinte pe piata promotionalelor dupa COVID

Publicata de Hello Wedas 17.06.2020 0 Comentarii Piata produselor promotionale,

Chiar daca la inceputul anului am publicat intr-un articol ce trenduri vor influenta piata promotionalelor in anul 2020, pandemia COViD-19 a schimbat fundamental lumea. Oamenii traiesc, gandesc diferit, si s-a schimbat si modul in care ei isi fac cumparaturile. Consumatorii de pe tot globul se uita la produse si marci printr-un obiectiv nou.

 

Pandemia de coronavirus va trece, insa lucrurile nu vor reveni complet la normal. Daca vrei sa te pregatesti pentru cum va arata lumea noastra atunci cand lucrurile se vor rezolva - saptamani, luni sau chiar un an de acum, trebuie sa te gandesti cum se vor schimba perspectivele oamenilor, ce trenduri noi vor influenta piata produselor promotionale, si nu numai.

 

1. Se schimba prioritatile personale

 

Nu este de mirare ca sanatatea personala este si va fi prioritatea cea mai importanta, urmata de sanatatea prietenilor si a familiei. securitatea medicala, securitatea financiara si siguranta personala sunt alte prioritati importante.

 

Consumatorii se concentreaza pe cele mai fundamentale nevoi, crescand astfel cererea pentru produsele de igiena si curatenie. Vanzarile de produse de sanatate au crescut pe fondul coronavirus in Romania: de la o crestere medie cu 1,1% in martie 2010-2019 am ajuns la o crestere cu 6,3% in martie 2020 (fata de luna februarie corespondenta).

 

Sprijinirea sanatatii si securitatii angajatilor este, de asemenea, de o importanta vitala - si toate companiile trebuie sa ofere produse legate de sanatate, cum ar fi: masti de protectie, geluri si sprayuri dezinfectante, manusi de unica folosinta, daca vor sa castige simpatia angajatilor. Acestea sunt genul de produse pe care toata lumea doreste sa le pastreze, pentru ca in momentul de fata sunt foarte cautate.
 

 

2. Hobbyuri noi:

 

Fortati de imprejurimi, oamenii erau nevoiti sa gaseasca si hobbyuri noi, care se pot practica de acasa. Gradinaritul si gatitul sunt dintre cele mai populare activitati, care sunt menite sa alunge stresul acumulat.

 

• Gradinaritul

 

Spre deosebire de multe hobby-uri care necesita mult timp si bani pentru a incepe, gradinaritul poate fi o activitate cu costuri reduse.

 

Din cauza masurilor de autoizolare, oamenii erau nevoiti sa stea mai mult acasa si astfel vroaiu sa se simta mai confortabili in gospodaria lor.

 

Chiar daca unii dintre ei nu au mai plantat nimic inainte, multi s-au apucat de gradinarit, incepand cu transformarea balcoanelor intr-un refugiu verde pentru a scapa de stres si anxietate.

 

In Romania, magazinele de profil au vandut cu peste 50% mai mult in aceasta perioada, fata de anul trecut, astfel cu oferirea produselor promotionale legate de gradinarit sigur nu o sa dai gres.
 

• Gatitul

 

Anul acesta ne-a invatat ceva important: nicaieri nu-i ca acasa.

 

Fortati de imprejurari, oamenii erau si sunt nevoiti sa stea mai mult acasa si sa-si gateasca acum singuri mancarea. Un studiu realizat pe 11.000 de persoane, din 11 tari arata, ca respondentii au inceput sa gateasca mai mult acasa si sa comande mai putina mancare gata facuta.

 

Pandemia a determinat o schimbare a modului in care oamenii vad gatitul: acum, mai mult este vazut ca o activitate de relaxare, de recreeare, decat doar o activiate necesara.

 

Luand in considerare toate acestea, fara indoiala, materialele si articolele promotionale pentru bucatarie sunt utile in orice gospodarie si vor fi folosite des, asa ca de ce sa nu pui sigla companiei tale pe aceste articole si sa iti maresti expunerea brandului tau?

 

La Wedas gasesti o selectie variata din care poti alege, cum ar fi: sorturi si manusi de bucatarie personalizabile, tocatoare de diferite forme si marimi, seturi pentru pizza si cascaval, etc.
 

    

3. Go green – un trend inca valabil

 

Produse eco din materiale naturale raman in continuare populare.


Potrivit unui studiu Isense solutions, atunci cand vine vorba despre protejarea mediului, majoritatea consumatorilor romani spun ca responsabilitatea este a fiecaruia dintre noi (94%).72% dintre cei intrebati sustin ca institutiile statului ar trebui sa ia masurile necesare pentru protejarea mediului, urmate de scoli (68%), companii (53%) si ONG-urile (45%).

 

Primii pasi pentru o planeta curata pot fi cumpararea produselor, care polueaza mai putin. De exemplu, sa cumperi o sacosa reutilizabila in locul unei sacose de unica folosinta, care poate avea un impact foarte mare, o singura sacosa promotionala poate fi vazuta de pana la 6000 de oameni pe parcursul duratei sale de viata.

 

Un alt pas ar fi folosirea sticlelor de apa reutilizabile, in locul celor de unica folosinta Bidoanele de apa personalizate sunt ideale pentru evenimente outdoor si reprezinta o optiune excelenta pentru cadouri corporate.
 

 

Mai multe idei de produse promotionale ecologice gasesti aici.

   

4. Locurile de munca se schimba

 

Distantare sociala a inceput sa se raspandeasca pe tot globul in februarie, iar la inceputul lunii aprilie, 3,9 miliarde de oameni desfasurau majoritatea activitatilor zilnice - invatarea, cumparaturile, exercitiile, masa, relaxarea - din siguranta caselor sau apartamentelor lor. Pe topul listei de activitati de acasa se afla munca de la distanta.

 

Deoarece acesta s-a dovedit a fi posibila pentru milioane de lucratori, sansele sunt ca atunci cand criza COViD-19 se va termina, mai multi angajatori vor lasa angajatii sa lucreze de acasa.

 

Cercetarile au descoperit ca lucratul de acasa poate stimula productivitatea angajatilor, pot imbunatati echilibrul munca / viata si pot favoriza o mai buna sanatate mintala.

 

Acum ca din ce in ce mai mult angajati sunt incurajati sa lucreze de acasa, multi sunt in cautarea a unor obiecte, care le permit sa lucreze confortabil si eficient, ce e mai mult sunt in cautarea unor sfaturi despre cum sa perfectioneze experienta interna.
 

 

Ajuta-ti angajatii sa ramana pozitivi, sa se simta incurajati si sa continue sa fie productivi in timp ce lucreaza de acasa, oferindu-le produse promotionale, care ajuta munca lor, cum ar fi: casti promotionale, sticle de apa, cani personalizate, lampi multifunctionale de masa, mouse-uri, etc. La Wedas vei gasi produsele promotionale ideale pentru lucratul de acasa.

 

5. Un stil de viata sanatos

 

Nu poti ajunge la sala? Adu  sala de sport la tine! Asta fac o multime de oameni, cu ajutorul unor accesori de sport si videourilor de pe Youtube.

 

Din cauza ca salile erau inchise si iesirile erau reduse, instructorii de fitness s-au mutat in mediul online, cursurile de yoga se tin pe Zoom, iar vanzarile de echipamente sportive si descarcarile de aplicatii fitness sunt in crestere.

 

Retailerul online de fashion ANSWEAR, a inregistrat in ultimele luni o crestere de aproximativ 40% la articolele de sport. Totodata, reprezentantii EMAG afirma, ca pe primele locuri in topuri cautarilor se regasesc si pantofii sport si articolele sportive/fitness.

 

Ca urmare, produsele sportive promotionale sunt ideale pentru a le oferi cadou angajatilor si clientilor, ce e mai mult pot fi utilizate pentru a stimula spiritul de echipa.

 

Avem articole de sport personalizabile, cum ar fi tricouri sportive, mingi de sport, sacose si genti sport, bidoane de apa, saltea fitness, prosoape personalizabile, etc.
 

 

In concluzie putem spune, ca noul virus a schimbat consumismul si daca intreprinderile nu isi ajusteaza strategiile in concordanta cu aceste schimbari, exista putine sperante ca acestea sa supravietuiasca noului peisaj economic modelat de trecerea coronavirusului.

 

Incepe conversatia...