Studiu privind eficacitatea materialelor promotionale

Publicata de Hello Wedas 10.01.2014 0 Comment(s) Piata produselor promotionale,

Dupa un studiu realizat de BPMA (British Promotional Merchandise Association) articolele promotionale reprezinta elemente principale in etapele de dezvoltare a imaginii si de asemenea au un rol important in mentinerea unei imagini puternice a marcii in cunoasterea consumatorului.

Concluziile principale ale cercetarii:

  • Produsele promotionale au un ROI (return on investment) mai ridicat față de oricare alt canal de marketing;
  • 79% din subiectii inclusi in studiu au afirmat ca prefera mai mult sa faca afaceri cu companii care ofera cadouri promotionale;
  • 86% dintre respondenti afirma ca produsele promotionale cresc notorietatea brandului;
  • iar 66% si-a adus aminte de brandul inscriptionat pe obiectul promotional;
  • Trei sferturi dintre clienti pastreaza si foloseste pe termen lung obiectele obtinute;

Studiu-privind-eficacitatea-produselor-promotionale

Etichete: studiu

Leave a Comment