Puterea de marketing a unui tricou personalizat

Publicata de Hello Wedas 11.05.2020 0 Comentarii Piata produselor promotionale,

„Tricoul este un mod cu adevarat de baza de a spune lumii cine si ce esti.” - Dennis Nothdruft

 

Indiferent de tipul de afacere pe care il detii, este esential sa ai o strategie de marketing bine gandita. Planul potrivit de marketing iti va dezvolta baza de clienti si va pune organizatia ta intr-o lumina pozitiva.

 

Cand vine vorba de marketing, o multime de antreprenori se concentreaza doar pe formele cele mai comune ale promovarii, cum ar fi: reclame la tv, radio sau reclame in mediul online. 

 

Pe langa faptul ca aceste tipuri de reclame sunt uneori foarte costisitoare, nu ating nici rezultatul dorit, deorece sunt atat de multe reclame, astfel incat acestea devin ignorate. In prezent, eforturile de marketing mai simple si mai directe dau cele mai bune rezultate.

 

Spre exemplu, Coca Cola a montat in trei dintre cele mai aglomerate statii de tren din Londra un dispozitiv, care distribuia tricouri personalizate alaturi de o sticla Coca Cola, daca un calator posta pe Tweeter cu hashtagul #ChooseHappiness, precizand si ce fel de Coca Cola prefera. Ca urmare a acestei actiuni Coca Cola s-a bucurat de un succes enorm, numarul postarilor pozitive inundand retelele de socializare vreme de cateva saptamani. 

 

Prin urmare, daca vrei sa iti promovezi afacerea intr-un mod care sa te diferentieze de concurenta, sa creezi relatii pe termen lung cu angajatii si clientii tai, toate acestea intr-un mod eficient, atunci tricoruile promotionale sunt pentru tine.

 


 

Iata un exercitiu simplu pentru a ilustra puterea de marketing a tricourilor. Data viitoare cand te plimbi pe strada, uita-te atent  ce poarta oamenii. Numara cate tricouri vezi cu branduri precum Nike, Adidas, Levi’s, sau alte marci. Un tricou cu brandul tau poate fi la fel de purtat, trebuie doar sa creezi un tricou pe care clientii si / sau angajatii tai ar vrea sa poarte.

 

Cu totii avem tricouri, dar te-ai intrebat vreodata cum tricoul a ajuns sa fie un element atat de emblematic in viata de zi cu zi?

 

Originile tricoului dateaza de la sfarsitul secolului al XIX-lea, cand muncitorii si-ar fi taiat salopetele in jumatate pentru a pastra racoare in lunile mai calde din timpul anului.

 

La scurt timp, in 1901 P.H. Hanes Knitting Company a inceput sa produca lenjerie pentru barbati, iar Fruit of the Loom a inceput sa comercializeze tricouri la scara larga in anii 1910. In 1913, au fost incluse deja si  in echipamentul standard al Marinei Militare Americane.

 

Cel mai probabil, primele tricouri promotionale au fost tiparite in 1939 pentru filmul Vrajitorul din Oz. In film, trei muncitori poarta tricouri verzi pentru a atrage atentia asupra marelui si puternicului om din Orasul Smarald, Oz. In 1948 au aparut si tricourile personalizate cu un slogan. Candidatul republican Thomas E Dewey a folosit primul tricou cu slogan in campania sa prezidentiala „Dew it with Dewey”.
 

Inainte sa incepem este important sa definim cum arata un tricou promotional cu adevarat eficient:

  • Atat imprimarea, cat si materialul este de inalta calitate
  • Are design captivant, creativ si simplu, care impartaseste povestea companiei, a produsului, etc.
  • Este in linie cu marca, misiunea sau valorile companiei tale
  • Transmite un mesaj publicului si determina oamenii sa actioneze in favoarea ta

Acum putem sa ne aprofundam mai tare in acest subiect si sa vorbim despre avantajele pe care le pot avea tricourile personalizate pentru afacerea ta.

  1. Tricourile personalizate sunt relativ accesibile. Poti comanda un numar mare de tricouri la un cost rezonabil.
  2. Te pot ajuta si sa distribui mesajul tau in mod repetat, fara sa enervezi publicul tinta.
  3. Daca au un design interesant, ele vor fi produse promotionale care sunt utilizate si nu aruncate.
  4. Angajatii sau clientii care ii poarta devin ambasadori ai marcii, astfel brandul tau va fi vazut peste tot, indiferent daca clientii tai poarta tricourile personalizate la magazinul alimentar sau in vacanta, creand astfel o vizibilitate ridicata la un cost mai mic. Oamenii vor incepe sa vada tricourile peste tot si se vor intreba pentru ce sunt acestea si de unde pot obtine unul, din moment ce toti ceilalti par sa-l aiba.
  5. Tricourile sunt o optiune excelenta cand vine vorba de uniforme. Pe langa faptul ca pot fi achizitionate la un pret accesibil, acestea sunt confortabile si usor de asortat. Oferind angajatilor si clientilor tai un tricou personalizat, acestia vor simti ca fac parte oarecum din brandul tau. Daca ei se simt familiari cu marca ta, cu siguranta vor vorbi despre tine in cercul lor de prieteni.
  6. De asemenea, toti angajatii care poarta tricouri personalizate cu logoul companiei tale dau o impresie de profesionalism si spirit de echipa.
  7. Adaugand logoul sau mesajul dorit pe tricouri personalizate te ajuta in crearea constientizarii brandului si in atragerea atentiei
  8. Majoritatea campaniilor de marketing nu dureaza foarte mult, pentru ca pe termen lung sunt foarte costisitoare. Tricourile personalizate, pe de alta parte, pot fi pastrate pentru o perioada lunga de timp. Clientii pot purta acestea luni sau chiar ani, crescand astfel expunerea marcii.
  9. Dovada sociala / social proof: Conform principiului psihologic al dovezii sociale, oamenii sunt mai susceptibili sa actioneze atunci cand vad ca altii au facut-o deja.
    • O persoana care observa ca alti consumatori au interactionat cu un produs sau un brand popular, la randul ei il va considera atractiv. Cu cat mai multi poarta tricoul personalizat  cu brandul tau, cu atat mai multi sunt predispusi sa cumpere de la tine.
    • Tot aici putem mentiona impactul societatii asupra noastra pentru ca efectul bandwagon se refera la dorinta de a face sau cumpara ("purta") ceva doar pentru ca multa lume o  face.
    • Daca vrei sai afli mai mult despre psihologia persuasiunii iti recomand cartea lui Robert Cialdini - Totul despre psihologia persuasiunii.

 

Un lucru este cert, de cand au devenit parte din garderoba de zi cu zi, tricourile nu au iesit din moda niciodata. Nu conteaza daca acum, peste 10 ani sau 50 de ani, aceasta imbracaminte va fi mereu utilizat.

 

Daca esti interesat sa investiti in tricouri personalizate de calitate pentru afacerea ta nu ezita sa ne contactezi. Alaturi de vanzarea produselor promotionale, oferim si perzonalizarea obiectelor promotionale in cadrul atelierului propriu. Avem tricouri de la Fruit of the Loom, B&C, Roly, Gildan, Sol`s, toate fiind pe stoc.
 

In plus iti oferim multiple metode de personalizare / imprimare haine: print direct (DtG), serigrafie, termotransfer si broderie. Folosim cele mai moderne echipamente tehnologice in functie de necesitatile clientilor.
 

 

Marketingul si promovarea sunt importante pentru fiecare afacere. Este evident ca exista diferite modalitati de a face acest lucru, dar promovarea marcii cu tricouri promotionale este una dintre cele mai puternice si unice tactici de a promova brandul tau.

 

Daca nu ai un tricou, o sapca sau o jacheta cu logo-ul companiei tale, pierzi o oportunitate de marketing puternica si accesibila.

Incepe conversatia...