Cum sa alegi produsul promotional potrivit pentru afacerea ta

Publicata de Hello Wedas 07.08.2020 1 Comentarii Piata produselor promotionale,

E important sa stii exact ce vrei sa obtii de la o campanie cu produse promotionale. In caz contrar, ai putea sfarsi irosind bani pe articole promotionale pe care nimeni nu le doreste cu adevarat.


Atunci cand incerci sa cultivi o imagine distincta ca brand, sa atingi un obiectiv specific sau sa atragi atentia asupra unui anumit produs sau serviciu este crucial sa alegi produsele promotionale care se potrivesc cu aceste planuri. Insa sa faci alegerea corecta nu este un lucru tocmai usor. Sunt anumite aspecte care trebuie luate in considerare.


Daca doresti sa investesti in produse personalizate pentru a-ti promova afacerea, pune-ti urmatoarele intrebari:

 

1. Scop si obiective. Ce promovez?

 

Ce anume vrei sa obtii? Trebuie sa stabilesti inca de la inceput care este produsul, categoria, serviciul sau evenimentul pe care vrei sa-l promovezi. Obiectivul trebuie sa fie specific, masurabil, realizabil si definit pe o perioada de timp.


Poate pare o intrebare prea simplista si inutila, dar, in realitate, sa ai o idee clara despre ceea ce vrei sa promovezi este extrem de important. Vrei sa promovezi un anumit produs? Doresti sa promovezi o oferta speciala? Esti o afacere noua care doreste sa atraga atentia instantaneu? Vrei sa atragi mai multi clienti?


Trebuie sa pui intrebari si sa selectionezi raspunsurile cele mai potrivite daca doresti cu adevarat sa intelegi motivele care stau la baza oricarui campanie cu produse promotionale.


Obiectivul ales trebuie sa stabileasca cati bani si efort dedici unui astfel de proiect.

 

2. Cine este publicul meu de tinta?

 

Cu cat intelegi mai mult felul cum sunt clientii tai, cu atat este mai usor sa faci o impresie de durata. Varsta, sexul, locatia, ocupatia, stilul de viata, interesele, conditiile de sanatate si chiar si punctele de vedere filozofice pot fi importante atunci cand vine vorba de a decide pe cine sa tintesti. Dupa ce ai obtinut aceste informatii gandeste-te la un produs pe care il pot folosi in viata lor de zi cu zi.

 

De exemplu gandeste-te la o tinta specifica cum ar fi femei intre 20 si 35 de ani, care lucreaza la birou, poarta haine de business, se duc in pauza de masa la localuri de calitate, si isi permit sali de fitness. Pentru ele ar fi o idee buna sa oferi produse promotionale sportive, cum ar fi bidoane de apa personalizate sau genti promotionale.

 


Cu cat identifici mai bine publicul tinta, cu atat mai usor iti va fi sa alegi produsul promotional potrivit pentru afacerea ta.

 

3. Unde doresc sa fie vazut brandul meu?

 

Odata ce stii ce, de ce si cui vrei sa promovezi e timpul sa mergi mai departe si sa te gandesti unde doresti sa fie vazut brandul tau. Nu uita, sa stabilesti unde vor fi vazute produsele tale promotionale si sigla companiei este un factor extrem de important pentru a te asigura ca acesta ajunge la publicul pe care il vizezi. De exemplu, daca doresti sa raspandesti constientizare pentru brandul tau cat mai rapid posibil, vei dori sa faci publicitate in cat mai multe locatii posibile si in cat mai multe grupuri demografice diferite. Intr-o situatie ca aceasta, vei dori un produs promotional care poate crea mai multe afisari publicitare in mai multe locatii in fiecare zi.


Tricourile si sacosele noastre promotionale cu brandul tau sunt o modalitate buna de a face acest lucru, deoarece sunt produse de promovare cu un impact foarte mare. O singura sacosa promotionala, de exemplu, poate fi vazuta de pana la 6000 de oameni pe parcursul duratei sale de viata.

 

 

4. Cand va avea loc evenimentul meu promotional?

 

Cand vine vorba de momentul perfect pentru a ajunge la publicul tau tinta, factori precum sezonul, perioada anului, timpul saptamanii si chiar si timpul zilei pot fi foarte importante pentru a decide care produse promotionale sunt cele mai potrivite pentru afacerea ta.

 

5. Cum o sa masur rezultatele?

 

Daca nu masori, nu poti nici imbunatati. Altfel spus, succesul unei campanii de marketing consta in masurarea rezultatelor si testarea unor modalitati diferite de promovare sau diferite materiale promotionale, pana ajungi la cea care iti aduce cele mai bune rezultate.

 

Una din cele mai simple si ieftine metode de masurare este sa intrebi fiecare persoana noua care intra in magazin / firma cum a aflat de tine. Alte metode de masurare pot fi:

  • Scrii pe un articol promotional, fluturas, etc.: „Vino cu acest pix / fluturas si beneficiezi de…”
  • Pui un numar de telefon nou pe un obiect promotional (e important ca numarul de telefon sa fie folosit / promovat exclusiv in campania respectiva)
  • Pui o adresa de e-mail noua de ex. pe o sacosa de cumparaturi.

 

 

Aplica aceste sfaturi si alege cele mai bune articole promotionale pentru afacerea ta / campanii de promovare ca sa ai rezultate remarcabile.


Daca ai nevoie de ajutor in alegerea produsului promotional potrivit nu ezita sa ne contactezi. Colegii nostri calificati de la vanzari te vor ajuta cu mare drag.

 

Spor la vanzari,

Echipa Wedas

1 Comentarii

1001case:
18.08.2020, 12:29:21 PM, 1001case.ro
Raspunde

Multumesc pentru recomandare!

Incepe conversatia...