5 motive pentru care produsele promotionale sunt cruciale pentru orice afacere

Publicata de Hello Wedas 05.12.2019 0 Comentarii Piata produselor promotionale,

Majoritatea companiilor au acelasi obiectiv: a creste popularitatea si expunerea marcii. Un mod de a face acest lucru este de a deveni creativ in marketingul tau! Obiectivul oferirii produselor promotionale este acela de a stimula interesul clientilor.


O regula generala pe care cei mai multi dintre marketeri o urmaresc pentru o campanie reusita este acela de a oferi obiecte, care sunt utilizate zilnic. Aceste obiecte pot fi pixuri, calendare, tricouri, umbrele, sticle de apa, balsamuri pentru buze si asa mai departe. Cel mai important lucru este ca produsul oferit sa fie util, unic si de inalta calitate pentru un impact mai larg.


Importanta produselor promotionale pentru promovarea afacerilor poate fi evaluata prin aceste statistici:

 

Importanta-produselor-promotionale-infografie-2020-12

  • 66% din participanti intervievati au afirmat ca au putut sa-si aminteasca numele unui brand de pe un obiect personalizat primit in ultimele 12 luni
  • 79% din subiectii inclusi in studiu au afirmat ca prefera mai mult sa faca afaceri cu companii care ofera cadouri promotionale
  • 87% din participanti la studiu pastreaza un obiect promotional mai mult de un an
  • Produsele promotionale au un cost mai scazut per afisare si constituie o investitie mult mai rentabila

*studiu realizat de Nielsen Research si Promotional Products association international, 2015


Intreprinderile au nevoie de produse promotionale pentru a pastra clientii actuali si pentru a ajunge la clientii potentiali. Chiar si jucatorii globali consacrati recurg la aceasta strategie de marketing.


Exista multe motive pentru care produsele promotionale sunt cruciale pentru orice afacere si ajuta la cresterea succesului in eforturile tale de marketing.


Iata 5 motive pentru care produsele promotionale sunt cruciale chiar si pentru afacerea ta:

 

1. Campanii eficiente cu costuri reduse


Multe intreprinderi nu isi permit campanii de marketing la o scara larga. Cu toate acestea isi pot atinge obiectivele de marketing cu produse promotionale. Pretul articolelor promotionale sunt scazute, dar impactul este unul mare asupra grupului tinta. Acestea pot aduce un randament mai mare al investitiilor si va costa considerabil mai putin pe impresie. Exista o gama vasta de produse disponibile in industrie, deci, indiferent de dimensiunea bugetului tau, exista cu siguranta un articol promo care sa raspunda nevoilor tale.


2. Recunoasterea imediata a marcii


Recunoasterea marcii implica faptul ca consumatorii pot identifica compania ta si produsele sau serviciile acesteia imediat cand vad sigla firmei. Articole promotionale oferite pentru clienti ii ajuta sa isi recunoasca si sa-si aminteasca afacerea ta. Acesta este unul dintre motivele cheie pentru distribuirea articolelor promotionale. Cadoul ramane in casele, birourile sau masinile lor mult timp, amintindu-le mereu de afacerea ta.

 

Cani-personalizate-recunoasterea-imediata-a-marcii-2020-12

 

3. Expunere mai mare a afacerii tale


O reclama la televizor sau un panou publicitar trece prin ochii oamenilor in cateva secunde, dar obiectele promotionale sunt folosite zilnic pentru o perioada lunga de timp. De exemplu, hainele promotionale au o perioada medie de pastrare de 14 luni, iar canile personalizate nu lipsesc niciodata de pe biroul angajatilor tai, cafeaua fiind o necesitate zilnica. Obiecte ca acestea sunt o modalitate excelenta de a creste expunerea afacerii tale.

 

Jachete-personalizate-expunere-mai-mare-a-afacerii-tale-2020-12


4. Functioneaza ca o carte de vizita


Nu uita ca cadourile promotionale au informatiile tale de contact la fel cum au cartile de vizita. Cand distribui produse promotionale, defapt iti prezinti afacerea ta clientilor si potentialilor clienti. articolele pot fi personalizate cu logoul companiei, si pot contine chiar si imagini sau un slogan care prezinta mesajul afacerii. Este important sa stii ca expunerea repetata a brandului tau in fiecare zi ii va ajuta pe clientii tai sa-si aminteasca de tine. Si daca in viitor vor avea nevoie de produse sau servicii asemanatoare ca a ta, vei fi unul dintre primii companii la care se gandesc.


5. Loializarea clientilor


Oamenilor le plac cadourile, asadar obiectele promotionale sunt o modalitate excelenta pentru a fideliza clientii sau angajatii. Ce e mai mult, nu numai ca fac o impresie excelenta asupra clientilor, dar pot crea pozitivitate si la locul de munca. Cadourile promotionale ii pot ajuta angajatii sa mentina o viziune pozitiva asupra companiei tale. Cu toate acestea, asigura-te ca produsele oferite sunt de inalta calitate. Oamenii vor asocia calitatea premium a articolelor cadou cu calitatea afacerii tale.

 

Daca compania ta nu investeste inca in marketing promotional sau nu esti sigur ca oferirea produselor promotionale chiar au un impact pozitiv asupra brandului tau, ar trebui sa iei in considerare beneficiile de mai sus si sa adaugi articolele promotionale la strategia ta de marketing!

 

5-motive-pentru-care-produsele-promotionale-sunt-cruciale-pentru-orice-afacere-2019-12

 

Incepe conversatia...