4 motive pentru care clientii vor pastra produsele promotionale

Publicata de Hello Wedas 14.01.2014 0 Comment(s) Piata produselor promotionale,

4 motive pentru care clientii vor pastra produsele promotionale primite:

  • Utilitate (Usefulness) – cadoul sau produsul oferit clientului trebuie sa fie util;
  • Atractivitate (Attractiveness) – Oamenilor le place sa primeasca lucruri/produse gratuite si atractive. Sunt plictisiti de produsele “gri”. Specialistii in marketing si-au dat seama ca oamenilor le place mai mult divertismentul decat publicitatea.
  • Enjoyable to have – Un produs promotional cu o culoare/ grafica atractiva va convinge cumparatorul sa pastreze si sa foloseasca zilnic cadoul primit. Mai mult, destinatarul cadoului va deveni un purtator al mesajului dumneavoastra;
  • Informativitate (Refers to information) - Obiectele promotionale sunt un bun mijloc pentru a transmite diverse mesaje. Cel mai important aspect este prezenta lor in viata zilnica a clientului (de ex. un calendar personalizat care aminteste primitorul despre compania dumneavoastra pe toata durata anului);


motive-produsele-promotionale

 

Etichete: studiu

Leave a Comment